Medewerker Customer Support


Krijg jij energie van telefonisch klantencontact en heb jij affiniteit met software en recreatie? Dan zoeken wij jou! Een enthousiaste persoonlijkheid die zorgt voor de optimale klantbeleving.

Wat maakt EveryOffice uniek?

Wij leveren de perfecte automatisering voor de leisure branche. Alle processen die spelen binnen een recreatiebedrijf zijn bij ons tot één softwaresysteem samengebracht zodat geen enkel extern softwarepakket nodig is. Met het leveren van de benodigde hardware, die aangestuurd worden vanuit hetzelfde softwarepakket, heeft het park hierdoor één aanspreekpunt voor de gehele parkautomatisering.

Wat ga ik doen?

Om de medewerkers van onze recreatieparken te ondersteunen met hun vragen en wensen over de werking van ons softwarepakket zoeken wij een Customer Support medewerker voor onze supportafdeling.

Tijdens de inwerkperiode ligt de focus op het helpen van klanten via de telefoon. Zo leer je op een snelle manier de klanten en het systeem kennen. Daarna breiden je werkzaamheden uit met het beantwoorden van mails en tickets.

We werken in 2 teams die verantwoordelijk zijn voor hun eigen klanten. Je leert je klanten dus goed kennen. Door ons uitgebreide softwarepakket is geen dag hetzelfde wat je werkdag afwisselend en uitdagend maakt.

Wat breng je mee?

Jij bent natuurlijk klantvriendelijk, communicatief vaardig, nauwkeurig en je kunt je goed verplaatsen in de beleefwereld van de klant, dat maakt jou immers een supporttopper. Daarnaast vinden we het ook belangrijk dat je zelfstandig kunt werken, maar tegelijk ook een teamplayer bent die altijd bereidt is om collega's te helpen. 

Jij brengt mee...
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Administratieve kennis is een pre.
  • Klant- en servicegerichte houding.
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal.
  • Voor onze buitenlandse klanten is Engels of Duits een pre.
  • Woonachtig in de regio.
  • Parttime (minimaal 24 uur) of fulltime (40 uur) beschikbaar.
  • Bij parttime dienstverband sowieso op de vrijdag beschikbaar.
  • Bereid om in de avonden en in het weekend te werken tijdens het recreatieseizoen.

Wat bieden jullie mij?

Werken voor Digizijn betekend iedere dag bezig zijn om onze klanten topsoftware te leveren. Dat vraagt veel, maar we geven ook veel. Natuurlijk krijg je een goed salaris en prima aanvullende arbeidsvoorwaarden en kom je te werken in een omgeving vol enthousiaste, jonge collega's die ervoor zorgen dat je je in no-time thuis voelt.

Wij bieden jou..
  • Gezellige collegiale werksfeer.
  • Zelfstandige en afwisselende baan met eigen verantwoordelijkheid.
  • Marktconform salaris.
  • Tijdelijk contract van 7 maanden met uitzicht op verlenging en met het uiteindelijke doel een vaste aanstelling.
  • Werktijden van 08.30 uur tot 17.00 uur met later de mogelijkheid tot avond- en weekenddienst.
  • Collectief pensioen.
  • Wanneer het weer mag, gezellige uitjes en vrijdagmiddagborrels.

Hoeveel uur per week?

40 uur. Lijkt je het leuk om bij ons te komen werken? Solliciteer en stuur dan je motivatie met CV naar info@digizijn.nl of neem contact met ons op via 088 130 42 70.
 

Heb je interesse in deze vacature?

Bel ons op 088-1304200 of mail naar info@digizijn.nl

Ken je iemand die interesse heeft?

Stuur deze vacature door via: